Borta:(

Skrev precis ett annat inlägg men där försvann halva texten:(

Jag var jättenervös innan ultraljudet, men det första vi fick se var en äggblåsan på cirka 20 mm! Då slog mitt hjärta en volt, men jag var ännu inte övertygad! Jag sa direkt än skall vi inte ropa jippi! Detta höll läkaren med om, hon ville först kolla lite och jämföra med de andra ultraljuden!

Hon sa att; "det är dumt att missa denna chans" så på måndag blir det äggplock! Snacka om att jag är lycklig, fast att jag vet att allt fortfarande kan gå åt helvete!

Så på måndag så skall vi befinna oss i Malmö på RMC senast 8:30 och sedan är det tänkt att själva äggplocket skall ske klockan 9! Det jag är mest rädd över är faktiskt det här med fastan, då jag annars måste äta nästan direkt när jag har gått upp! Men nu skall jag vara fastande från klockan 00:00 natten mellan söndag och måndag!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: K

Det kommer att gå jättebra, du får äta nästan direkt efter och det är den godaste frukosten. Jag var också lite nojig över det, men man är så spänd så man tänker inte på om man är hungrig eller inte.
Lycka till på måndag
Kram

2013-06-29 @ 14:05:19
URL: http://motettliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0